A KEDVEZMÉNYEZETT NEVE:
Piedl-Ker Kft.
A KÉPZÉSEK ELNEVEZÉSE ÉS CÉLJA:
A képzés célja, hogy a résztvevők elsajátítják azokat az alapképességeket, melyek szükségesek a másokkal való kommunikáció során felmerülő nehézségek hatékony kezeléséhez.
Ügyfélkapcsolatok ápolása, javítása: 100 órás: 2024.10.02-2025.03.10
A képzés célja, hogy a résztvevők tudatosabb és hatékonyabb ügyfélkezelésre legyenek képesek. A képzés további célja, hogy a résztvevők tisztában legyenek saját ügyfélkezelési normáikkal, azonosítsák saját külső és belső ügyfeleiket, meghatározzák legfőbb kommunikációs csatornájukat (személyes, telefonos és e-mailes csatornák), és megismerjék az ügyfelek viselkedésbázisú tipológiáját, majd azt építsék be az ügyfélkezelési gyakorlatukba. Legyenek képesek beazonosítani saját maguk és ügyfelük személyiség típusát, és ezt az ismeretet tudják használni munkájukban. Megtanulják a panaszkezelés alapjait, folyamatát, megismerjék saját stresszkezelési gyakorlatukat.
Munkavállalók készség- és kompetenciafejlesztés 100 órás képzés: 2025.03.03-2025.05.30
Cél: A résztvevők megismertetése a kommunikáció alapfogalmaival. Fejlesszék önismeretüket, képesek legyenek önértékelésre és önmaguk menedzselésére. Szervezeti hatékonyság növelése. Cél az önmenedzselés fejlesztése
A SZERZŐDÖTT TÁMOGATÁS ÖSSZEGE:
19,5 millió forint
A TÁMOGATÁS MÉRTÉKE:
60%
A PROJEKT AZONOSÍTÓ SZÁMA:
GINOP_Plusz-3.2.1-21-2021-00001
21951/36/00144
VE/43/001431-2/2024